طاها طاها ، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ خاطراتموبلاگ خاطراتم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
مامان الهاممامان الهام، تا این لحظه: 50 سال و 7 ماه سن داره

خاطرات طاها

شب افطاری

1394/4/12 18:01
نویسنده : طاها
439 بازدید
اشتراک گذاری

94/4/10

سلام

دیشب من به همراه خانوادم به افطاری دایی مامانم رفتیم . خیلی خوش گذشت

 با بچه های فامیل رفتیم بازی کردیم . دختر دایی ام هم اونجا بود . خلاصه شام

جوجه بود و کباب من کباب دوست دارم اصلا جوجه نمی خورم . بعدش هم هر جوری

که شده مامانم از بابای نیکتا اجازه گرفت تا بریم  پارک قیطریه . ساعت 11.03

اونجا بودیم چشمک رفتیم فوتبال بازی کنیم خیلی خوب بود .

3 تا از دوستای صمیمی من ، شایان که 16 سالشه و عارف که 15 سالشه و مهدی

هم 14 سالشه هم بودندشب خیلی خوبی بود امیدوارم در ماه رمضان به همه

خوش بگذره محبت

 

niniweblog.comniniweblog.com  niniweblog.com  niniweblog.com 

 

بدون نظر نرید لطفاniniweblog.com

اینم نمایی از پارک قیطریه :

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

nikta
14 تیر 94 13:32
خیلی خوش گذشت
nikta
17 تیر 94 1:58
بیا نی نی گپ کارت دارم
طاها
پاسخ
یاعلی صد سال سیاه نمیام!