طاها طاها ، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ خاطراتموبلاگ خاطراتم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
مامان الهاممامان الهام، تا این لحظه: 50 سال و 7 ماه سن داره

خاطرات طاها

مادر طاها می نویسه

1394/4/17 2:16
نویسنده : طاها
485 بازدید
اشتراک گذاری

16/4/94

بسم الله الرحمن الرحیم

کیستی تو؟؟؟؟

ای بهترین داشته ام!!!

لذت بودنت را قدر دانم....شکر که هستی....

همدلی کردی با دل من... همدلت هستم تا بی نهایت....

پسر عزیزم

تنها معجزه خدا بر من

در این روزهای تنهایی و شبهای قدر ، قدردان خدا هستم که نعمتی بزرگ به من عطا فرموده . امیدوارم در تمام مراحل زندگی ات موفق و عاقبت به خیر باشی که من بهترین هارا برایت میخواهم . گاهی وقت ها که بی توجه به قلب پاکت سرت داد میزنم بدون از ته دل نیست من خیرخواهت هستم  فردا ، با دایی امیر و دختردایی نیکتا میرید شمال  ، دلم برات تنگ میشه پسر قشنگمبغلامیدوارم به سلامت برید و برگردی. حیف که من در کنارت نیستم ، به خاطر کار و مشغله زیاد... دعا میکنم که بهت خوش بگذره ، این پست را برایت گذاشتم تا وقتی برمیگردی بفهمی مامانت تو رو از جونش هم بیشتر دوست داره.

خداحافظ

پ.ن : طاها در این ماه رمضان10 روز را روزه گرفت تشویق 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

طاها
19 تیر 94 15:39
منم خیلللللللللی دوست دارم مامان گلم
طاها
پاسخ
مامان میگه : منم ولی فرقش اینه که : بیشتر از جونم دوست دارم
مــــن
30 تیر 94 16:47
من 14 روز روزه گرفتم):